Bestelling wijzigen
Hoe wijzig ik mijn bestelling?
We begrijpen dat er soms behoefte kan zijn aan aanpassingen na het plaatsen van een bestelling. Echter, we willen je erop attenderen dat het niet mogelijk is om wijzigingen aan te brengen in een reeds geplaatste en betaalde bestelling.
Ons geavanceerde orderproces is volledig geautomatiseerd en bestellingen worden direct verwerkt in ons gerobotiseerde magazijn. Dit stelt ons in staat om bestellingen snel en efficiënt af te handelen, waardoor we je bestelling zo spoedig mogelijk kunnen verzenden.
Maak je echter geen zorgen, als je per ongeluk een fout hebt gemaakt of de verkeerde items hebt besteld bieden we je de mogelijkheid om je bestelling binnen 14 dagen te retourneren. Op die manier kun je altijd veilig een bestelling plaatsen en eventueel na ontvangst binnen de wettelijke termijn van 14 dagen retourneren. Zo kunnen we ervoor zorgen dat je onbezorgd kan shoppen.
Mocht je toch kiezen om je bestelling retour te sturen hierbij de instructies voor het retourproces