Klantenservice

Onze pakketten worden in de middag afgegeven aan de koerier. Hierdoor kan het zijn dat je de Track & Trace link pas ’s avonds, en in sommige gevallen zelfs de ochtend voor de levering, ontvangt. Track & trace code niet ontvangen? Controleer je spam-map!

Hoe kan ik de klantenservice bereiken?

Je kunt de klantenservice bereiken door het onderstaande contactformulier in te vullen. Als je ook je telefoonnummer invult, kan de klantenservice je telefonisch contacten mochten er aanvullende vragen zijn.

Openingstijden afhaalbalie/showroom*

Onze bereikbaarheid is:

Maandag:   09.00 tot 12.00 en van 13.00 tot 17.30 uur
Dinsdag:   09.00 tot 12.00 en van 13.00 tot 17.30 uur
Woensdag:   09.00 tot 12.00 en van 13.00 tot 17.30 uur
Donderdag:   09.00 tot 12.00 en van 13.00 tot 17.30 uur
Vrijdag:   09.00 tot 12.00 en van 13.00 tot 17.30 uur
Zaterdag:   10.00 tot 17.00 uur
Zondag:   GESLOTEN

 

 

Openingstijden klantenservice*

Onze telefonische bereikbaarheid is:

Maandag:   10.00 tot 12.00 en van 13.00 tot 16.00 uur
Dinsdag:   10.00 tot 12.00 en van 13.00 tot 16.00 uur
Woensdag:   10.00 tot 12.00 en van 13.00 tot 16.00 uur
Donderdag:   10.00 tot 12.00 en van 13.00 tot 16.00 uur
Vrijdag:   10.00 tot 12.00 en van 13.00 tot 16.00 uur
Zaterdag:   10.00 tot 16.00 uur, wij zijn bereikbaar voor vragen over onze producten**
Zondag:   GESLOTEN

** Voor overige vragen zoals orderstatus en levertijden staat onze klantenservice vanaf maandag weer voor je klaar.

* Op nationale feestdagen is onze klantenservice gesloten (Nieuwjaarsdag, 1e en 2e Paasdag, Koningsdag, Hemelvaartsdag, 1e en 2e Pinksterdag, 1e en 2e Kerstdag).

Product beschikbaarheid showroom

In onze showroom vind je alleen de meest populaire producten en de meest voorkomende onderdelen en accessoires. Wil je langskomen voor een specifiek product? Neem dan contact met ons op via het contactformulier om te informeren of het product bij ons op voorraad is.