CATEGORIEËN

Klantenservice

Hoe kan ik de klantenservice bereiken?

Je kunt de klantenservice bereiken door het onderstaande contactformulier in te vullen of gebruik te maken van de chatfunctie. Daarnaast zijn wij ook bereikbaar per e-mail op het e-mailadres:

klantenservice@fietszitjesonline.nl.

Kom je er na mail- of chatcontact met de klantenservice er toch niet uit? Dan zijn we ook telefonisch te bereiken (m.u.v. het weekend) via het volgende nummer:

+31 320 724 002

Openingstijden afhaalbalie/showroom*

Onze bereikbaarheid is:

Maandag:   09.00 tot 12.00 en van 13.00 tot 17.30 uur
Dinsdag:   09.00 tot 12.00 en van 13.00 tot 17.30 uur
Woensdag:   09.00 tot 12.00 en van 13.00 tot 17.30 uur
Donderdag:   09.00 tot 12.00 en van 13.00 tot 17.30 uur
Vrijdag:   09.00 tot 12.00 en van 13.00 tot 17.30 uur
Zaterdag:   09.00 tot 17.00 uur
Zondag:   GESLOTEN

Openingstijden klantenservice*

Onze telefonische bereikbaarheid is:

Maandag:   10.00 tot 12.00 en van 13.00 tot 16.00 uur
Dinsdag:   10.00 tot 12.00 en van 13.00 tot 16.00 uur
Woensdag:   10.00 tot 12.00 en van 13.00 tot 16.00 uur
Donderdag:   10.00 tot 12.00 en van 13.00 tot 16.00 uur
Vrijdag:   10.00 tot 12.00 en van 13.00 tot 16.00 uur
Zaterdag:   10.00 tot 16.00 uur, wij zijn bereikbaar voor vragen over onze producten**
Zondag:   GESLOTEN

Op zaterdagen zijn wij vanaf 1 oktober 2020 tot 1 maart 2021 gesloten.

* Op nationale feestdagen is onze klantenservice gesloten (Nieuwjaarsdag, 1e en 2e Paasdag, Koningsdag, Hemelvaartsdag, 1e en 2e Pinksterdag, 1e en 2e Kerstdag).

Maatregelen COVID-19

Onze showroom is weer open, maar kan wel alleen bezocht worden op afspraak en met maximaal 2 personen. Wil je onze showroom bezoeken, neem dan contact op via het contactformulier.

Wil je een bestelling afhalen op onze locatie? Dit kan aan onze afhaalbalie. Hierbij is pinnen mogelijk. We hanteren uiteraard de regel van het dragen van een mondkapje en de 1,5 meter afstand. Onze online service blijft gewoon doorgaan. Dit betekent dat wanneer je voor 15.00 uur een bestelling plaatst, wij deze dezelfde dag nog versturen. Je fietszitje, onderdeel of accessoire leveren wij zo snel mogelijk en veilig thuis af. Ons retourbeleid is verlengd van 14 dagen naar 30 dagen. Je hebt dus iets langer de tijd om een retournering te doen.

Product bereikbaarheid showroom

In onze showroom vind je alleen de meest populaire fietszitjes en de meest voorkomende onderdelen en accessoires. Wil je langskomen voor een specifiek product? Neem dan contact met ons op via het contactformulier om te informeren of het product bij ons op voorraad is. Ook kunnen we dan een afspraak maken voor het showroombezoek.