Schade aan mijn bestelling

Wat moet je doen als de schade niet door transport is veroorzaakt?

Wanneer de schade niet het resultaat is van transport, zoals een kras op het product terwijl de verpakking intact is, neem dan alsjeblieft onmiddellijk contact met ons op.

Procedure: Melden van gebreken, schade en problemen

Gebruik ons contactformulier om de volgende informatie door te geven: het ordernummer, een gedetailleerde beschrijving van het probleem en foto's van de schade. We zullen je garantieclaim binnen 2 werkdagen behandelen. Na de evaluatie van het probleem, nemen we per e-mail contact met je op.

Procedure: Inzenden van gebreken, schade en problemen

De items die in aanmerking komen voor reparatie of vervanging dienen te worden afgeleverd op onze locatie. Je kunt het product persoonlijk afgeven of naar ons toesturen. Houd er rekening mee dat de verzendkosten voor je eigen rekening zijn en dat de verzending op eigen risico is. Een fiets kan worden opgehaald door onze koerier Flevobird, waarvoor een tarief van €45 geldt. Zorg ervoor dat je bij het inzenden of afleveren van het product of de fiets altijd een document bijvoegt met daarin het ordernummer, de reden voor de garantieaanvraag en je NAW-gegevens.

Zodra we hebben vastgesteld dat het product of de fiets onder de garantie valt, nemen we contact met je op en bespreken we verschillende opties, waaronder mogelijk de vervanging van het product of de terugbetaling van het factuurbedrag.